Fionka

Zapraszam do prezentacji Waszych kotów, wszelakiej maści, rasy i pochodzenia :)
Diazo
Posty: 246
Rejestracja: 25 sty 2017, 14:45
Płeć: M
Skąd: Łódź

Fionka

Post autor: Diazo »

Obrazek

Przywieźliśmy wczoraj wieczorem kotkę do domu. Natychmiast wylazła z transportera i przystąpiła do zwiedzania. Od razu była bardzo odważna, choć chwilami miauczała trochę za kanapą, ale zaraz wychodziła. Podchodzi do nas, lubi ganiać za wędką. Nawet pakuje się na kolana, choć zaraz schodzi. Wieczorem trafiła do kuwetki (postawionej w salonie). Nie próbuje zwiedzać reszty mieszkania. Być może popełniliśmy błąd. Na noc poszła z nami do sypialni i przespała w łóżku. Rano znaleźliśmy w łóżku koopalka, a siku wylądowało na legowisku. Czy to dlatego że kot zestresowany, czy nie mogła trafić do kuwety w salonie? Kupić drugą kuwetkę na razie do sypialni? Poradźcie, bo nie mam żadnego doświadczenia. Kot jest wesoły, zaczepia nas i jest skory do zabawy. Jak mu pomóc by trafiał do kuwetki?
Pierwsza fotka, mam nadzieję że się wyświetli.
Awatar użytkownika
fado123
Agilisowy Rezydent
Posty: 3093
Rejestracja: 24 wrz 2015, 19:59
Płeć: kobieta
Skąd: slask

Re: Jeszcze nie wiem jak będę mieć na imię

Post autor: fado123 »

Witajcie
Czemu kicia nie ma jeszcze imienia ? na jaką literkę był miot? zaraz coś wymyślimy
a co do kupki ,to kotka powinna być po przyjeździe od razu do kuwety włożona ,i jeszcze kilka razy w ciągu dnia , może dziś tak spróbujcie i łapką po żwirku pojeździjcie tak jakby zakopywała może to pomoże , a co do reszty mieszkania to mała musi się trochę oswoić i na pewno będzie zwiedzać
Awatar użytkownika
yamaha
Genius Loci
Posty: 23442
Rejestracja: 01 maja 2012, 14:02
Płeć: F
Skąd: France

Re: Jeszcze nie wiem jak będę mieć na imię

Post autor: yamaha »

Witajcie na forum :kwiatek:
Jesli fotka jest "od Was", aktualna, to kotek wyglada na maluszka, zbyt wczesnie odstawionego od mamy (i prawdopodobnie nie bardzo nauczony wszystkiego co trzeba).